Čia auga

unikalūs
laisvi
kūrybingi
laimingi
vaikai

Prof. Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorija grindžiamas ugdymo modelis ir praktinis jo taikymas padeda lavinti skirtingus intelektus, ugdyti visapusiškas asmenybes ir skleistis unikaliems vaikų gebėjimams.

Ugdanti aplinka – sėkmingo augimo įrankis

Taškiaus ugdymo įstaigoje kuriame erdves, kuriose formuojasi vaiko dialogas su aplinka bei vaiko dialogas su mokytoju. Mokytojo projektuojamuose patyriminiuose procesuose  bei kontekstuose skleidžiasi kiekvieno vaiko individualumas.

Tokios aplinkos, kurias vaikai, šeimos bei pedagogai atranda TAŠKIAUS viduje ir išorėje, kalba apie kokybiško santykio su vaikais užmezgimą.

Visas miestas – didelė laboratorija

Sukurtos aplinkos mažiesiems duoda impulsą mokytojams atrasti kūryba ir patyrimais alsuojančias mokslo ir meno formas. Išorės aplinka vaidina svarbu vaidmenį, tad ugdymo(si) procese visas miestas virsta didele laboratorija, kurioje vaikas smalsauja, tyrinėja ir atranda save bei jį supantį pasaulį.

Kontekstų kūrimas ir svarba aplinkoje

Taškiaus vaikų darželio grupėse sukurtos mini laboratorijos, kuriose veikdamas vaikas plėtoja ir lavina savo gebėjimus, ugdo  pasitikėjimą savimi, norą išbandyti, eksperimentuoti bei nevaržomai rinktis veiklą ir kurti. Pabrėžiant vaiko asmeninės patirties ir individualumo reikšmingumą, prasmingas tampa tikslingai kreipiamas dėmesys į kontekstų kūrimą ir veikimą intelektų laboratorijose, kuriose vaikai įsitraukia ir veikia.

Kad atsiskleistų vaiko unikalūs gebėjimai ir pomėgiai – Taškiaus darželiuose kuriame funkcionalią aplinkąskatinančią vaiką veikti ir išbandyti save skirtinguose patyriminiuose procesuose.

Turite klausimų?
Norite susipažinti su Taškiumi iš arčiau?