Pradinėje Taškiaus mokslo ir menų mokykloje taikoma Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorija pranaši tuo, kad ne tik leidžia mokytojui laisvai kurti drauge su vaikais, bet ir suteikia galimybę pasitelkti skirtingas įsitraukimo formas ir vienu metu gilintis į keletą dalykų.

Mokytojas išpildo savo tikslą – padėti pažinti, suvokti ir taikyti, o vaikams paprasčiau atsiskleisti, ieškoti atsakymų ir dėstyti mintis. Tai puikiai įrodo epizodas iš Erdvinėje laboratorijoje vykusios pažinties su Pasaulio žemėlapiu. Belieka tik pasakyti, kad vaikų mintys dažnai įvairesnės ir spalvingesnės nei Pasaulis.

Kalbėjomės apie šalis ir kuo jos patrauklios Tyrėjams. Ir štai, kur margaspalvis žemėlapis mūsų mintis nuskraidino: 

Grenlandija yra gerai, nes ten nuolat yra sniego ir galima daryti sniego angelus; 

Kinija – nes šilta, skanus maistas ir geri viešbučiai; 

Prancūzijoje – muziejai, Mona Liza ir puikūs desertai; 

Šiaurės Amerika puiki tuo, kad ten yra raketų paleidimo bazė, o Pietų Amerika, nes… nieko apie ją nežinom.

Įsitikinome, kad žemėlapis – tai ne tik teritorija…

Nuosaiki kalbinio, natūralistinio ir erdvinio intelektų draugystė.

Parašykite komentarą