Kuriame pažangią mokyklą, tad tiesioginė mūsų komandos užduotis, kiek įmanoma labiau sužadinti vaikų smalsumą ir įtraukti į pažinimo procesą.

Kai mokytojas suvokia, kad netikėtai ir įdomiai pateikta informacija skatina vaikus įsitraukti ir praktiškai išmėginti savo gebėjimus, tuomet nebelieka abejonių, kad mokomojo dalyko teorija neliks tik teorija.

Jaunųjų Taškiaus mokslininkų komanda sumanė išnarplioti tikrai sudėtingą filosofinį klausimą – Kodėl egzistuoja metų laikai? Kodėl Lietuvoje jų yra keturi, o ties pusiauju apie metų laikus žmonės gal nė negirdėję?

Tyrimą pradėjome pokalbiu, jo metu ir išmąstėme, jog tai turėtų būti susiję su kosmosu ir žemės skriejimu aplink saulę. Tad ėmėmės praktinių dalykų – pasigaminome modelį, kad stebėtume, kaip, kur ir kodėl krinta šviesa. Tai mums leido suvokti, kad metų laikų kitimo priežastis – žemės ašies padėtis. 

Šitaip moksliškai vienas kitą papildo erdvinis, matematinis-loginis, socialinis ir natūralistinis intelektai.

 

Parašykite komentarą