Esame įsitikinę, kad mokant(is), ypatingas dėmesys skirtinas aktyviam vaikų įsitraukimui, tai neabejotinai lavina suvokimą ir skatina motyvaciją. Viena esminių mokytojo užduočių – pastebėti ir leisti vaikui pasirinkti tinkamiausią mokymo(si) laiką, tempą ir stilių, drauge atrandant naujas idėjas ir semiantis patirčių.

Jaunieji Tyrėjai imasi raidės V studijų. Pasirodo, V – net labai įvairiapusė. Visi puikiausiai žino, kad ji reiškia kalbų lotyniškais rašmenimis raidę. Bet tai dar ne viskas: ja žymimas cheminio elemento vanadis pavadinimas, įtampos matavimo vienetas voltas, romėniškas skaitmuo, reiškiantis penkis, tūrio formulė, greitis fizikoje, vidaus degimo variklių konfigūracija… O kur dar daugelio suprantama, džiaugsmingai į viršų iškelta, smiliaus ir didžiojo pirštų kombinacija „perskaitoma“, kaip pergalės ženklas. Visko nė neišvardinsi.

Mums raidė V šiandien sušvito žvaigžde ir nunešė į visuomet paslaptingą, bet labai įdomių atradimų kupinas architektūros erdves. Visa komanda matavo, skaičiavo, diskutavo, projektavo, kad galėtų pasidžiaugti naujais atradimais ir puikiu rezultatu.

Kaip visuomet nuostabi kalbinio, matematinio-loginio ir erdvinio intelektų draugystė.

Parašykite komentarą